review.
Hier kan u een bericht achter laten zodat andere klanten uw ervaring kunnen zien.
Nieuw bericht
Gastenboek
14 berichten op 2 pagina's
Kiano Ketelaars
10-10-23 20:55:36
Ik heb meerdere keren me fiets hier laten maken toen zocht ik laatst een fietsen maker voor mijn fatbike ik kon nergens te recht in Veghel toen dacht ik zal hier is gaan kijken en ik vroeg het en hij zij ja tuurlijk doen we daar iets aan hij heeft uiteindelijk heel me fiets gereviseerd en fietst weer als nieuw voor een mooie prijs altijd behulpzaam en rechtvaardig
Marco Verhagen
06-10-23 10:33:11
Goede service, duidelijke afspraken te maken die ook prima worden nagekomen.
Top kerel
Top kerel
Oleg van Schaik
23-05-23 13:17:11
Snel en vakkundig geholpen.
Binnen een dag weer de weg op
Via sms op de hoogte van status dat de fiets klaarstaat inclusief iDeal link voor betaling , ideaal!
Binnen een dag weer de weg op
Via sms op de hoogte van status dat de fiets klaarstaat inclusief iDeal link voor betaling , ideaal!
C van Grinsven
20-04-23 12:59:01
Deze week voor de eerste keer bij Nicky geweest voor een reparatie. Vriendelijke ontvangst en zeer meedenkend. De fiets is vakkundig gerepareerd en de prijs was ook scherp. Wij bevelen deze fietsenmaker bij iedereen aan!